فروشگاه فایل نوآوران

بزرگترین دستیار آموزشی و پژوهش

پرسشنامه اصالت برند (کادیرو)

پرسشنامه اصالت برند  (کادیرو)

پرسشنامه اصالت برند شامل 14 گویه و 7 مولفه در فایل ورد می باشد که در داخل فایل پرسشنامه گویه های مربوط به هر مولفه مشخص است. 

 

مفهوم اصالت برند

وفاداری به وعده‏ها و تعهدات برند است. شخصیت و هرچه که به برند مقصد مربوط می‏شود باید واقعی بوده و پشتوانه­ی منطقی داشته باشد. برندسازی نوآورانه نیازمند بازاریابی صحیح و سرمایه‏گذاری هوشمندانه در تسهیلات و خدمات است. بدون سرمایه‏گذاری و توسعه خدمات و ویژگی‏های منحصر به فرد، هسته مرکزی برند تقویت نشده و وفاداری به برند و تکرار خرید محقق نخواهد شد. (بروجنی و بارزانی، 1392).

 

مؤلفه­های اصالت برند

1-واقعی-­­ ­ساختگی، 2- عملکرد افراطی، 3- تجاری بودن، 4- منحصر به فرد بودن، 5- تاریخچه غنی، 6- اجتماع، 7- توانمندسازی.

 

 نوع فایل: ورد (Word)

مولفه: دارد

تعریف مولفه ها: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

2صفحه



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان
(شامل 5% تخفیف به مدت محدود)
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
توجه: برای خرید امن و دانلود سریع و بدون مشکل لطفا اگر اتصال به اینترنت از طریق ف.ی.ل.ت.ر.شکن یا V.P.N دارید ابتدا این ابزار را خاموش و قطع کنید تا جهت ورود به درگاه پرداخت دچار مشکل نشوید.
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Brand-Reality_2183514_4099.zip19.5k